martes, 23 de diciembre de 2008

FELIS CRISISIS A TOUT LE MONDE!!

Ací estem igual de probrees i miserables que tots els anys, bueno, més encara, perque per primera vegada m´he gastat diners en lotería que no m´havía gastat mai i no m´ha ixit ni la pedrea ixa maleida!! Pos bé, l´any que bé me compraré algo pa mi i que li donen a l´Estat.ñ

Ja falta menys per a que me´n vaja. El temps passa volant i jo ara tinc menys ganes que mai d´anar-me´n. Tinc una il.lusió molt amagada. No tinc ganes de deixar el meu novi, la familia, els companys de trevall, les amigues, la meua gosseta, ni el gimnàs, ni clar està, de fer el gos bona cosa com he estat fent fins ara.

Ara que es Navidat toca felicitar a tot el món el Nadal, bones festes, bla bla bla. Jo desitje que la gent canvie un poc i deixe de fer tant el subnormal perquè açò ja se´n va de mares. La gent s´ha oblidat de discernir lo correcte i lo incorrecte, l´egoisme de ser una persona normal i tots, ademés de pensar en la seua puta persona sols pensen en tindre diners sense importar altra cosa. Menuda merda! I jo pensant en tindre fills! per a què?
Bò, els meus desitjos per al 2009 no vaig a dir-los perquè sino diuen que no es fan realitat, ja els diré.
Uuuy,uy,uy, que bé Nit Bona i mon pare me preguntará que he deprés este any. Tinc de preparar-me la dissertació sino s´enfadará,jeje. Ale arrevoire!

No hay comentarios: