domingo, 16 de noviembre de 2008

Basa magraaaaaaaaaaa!!!!

Esta setmana m´ha passat volant. Torn de matí, que pareix que passe més depressa i conforme passa me´n adone de que cada día falta més poc per a anar-me´n a Avila i que quan menys em descuide ja estic allí. Ara que ja tenía la vida asentaeta i rutinal va i tinc d´anar a patir fred, passar fam, estudiar com una perra altra vegada i trasladar trastos, que no es que ne tinga poquets, però bé, diuen que encara que se patix ixa experiència no la canvien per ninguna. Em senc privilegiada, es com si ara me donaren la beca Erasmus que sempre he volgut, encara que siga en Espanya. Ja vorem com ix l´assunt, jo crec que bé.

Per ací Sollana estàn entrant a furtar ja massa a sovint, ja cansa i lo mal es que es claven per dins de cases velles per a entrar a les noves i no hi ha manera de vore´ls. El poli nacional que li va pegar dos tirs a ixe colombià es el meu heroi més pròxim. Es deuría de passar a tots els putos cacos que entren a les cases. M´agradaría poarne a uno de prop i trencar-li les dos mans, com fan els moros!!! Fills de la gran chingada!!

Esta setmana de festa a vore si me posse les piles a entrenar perquè en Avila tinc de correr 1.500 m i si ja me supossava la muerte correr 1 km, ara 1.5 i en fred, si ho supere lo proxim serà estudiar pa bombera!

FRASES ESTUPENDES QUE SENC: Ponme un bocadillo de tortilla con llonganiza.
Vamos a reunirnos en comité pité.
" Acompanyam a pixar que tinc la vagina plena" Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Ale pues, fins l´altra.

No hay comentarios: